Black Fridayn myynti kasvoi Yhdysvaltalaisissa verkkokaupoissa 14% edellisestä vuodesta, 7,4 miljardiin dollariin. Maailmanlaajuisesti Black Fridayn myynti oli vuonna 2019 yhteensä 20 miljardia dollaria. Kaikkineen myynti oli vielä huomattavasti suurempi jos huomioidaan perjantain sijasta koko viikko eli Black Week.
Amazon oli suurin myyjä
Amazon ei julkaissut suoraan myyntilukuja, mutta kertoi myyneensä satoja miljoonia tuotteita. Erityisesti kaupaksi kävivät lelut, pelit ja elektroniikka. Amazonin osuus koko Yhdysvaltojen verkkokaupasta on yli 50%. Muita suuria myyjiä olivat mm. Walmart ja Target.
Gigantti oli Suomessa suurin
Gigantti teki Suomessa suurimman myynnin. Myyntiennätyksistä raportoivat myös Verkkokauppa.com ja Sokos. Suomessa Black Fridayn aikaan suurimmat myynnit tekevät elektroniikkakaupat. Erityisen suosittuja tuotteita olivat puhelimet ja pelikonsolit.